חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה זה הומאופתיה? כל מה שצריך לדעת

אם רצית לדעת מה זה הומאופתיה - המאמר הזה בדיוק בשבילך. כל מה שצריך לדעת על שיטת הטיפול המדהימה הזאת
מה זה הומאופתיה

אם רצית לדעת מה זה הומאופתיה, המאמר הזה בדיוק בשבילך. למעשה ההומאופתיה רואה את האדם כיחידה הוליסטית אחת שמורכבת משני חלקים עיקריים: גוף ונפש.

בניגוד לרפואה הקונבנציונלית, שבה הטיפול במחלה נעשה כדי להילחם במחלה עצמה, בהומיאופתיה בוחנים את כל המערכות בגוף האדם ואת התפקוד שלהן כדי למצוא מה המקור למחלה ומה גורם לה.

ייתכן כי התשובה הטובה ביותר לשאלה מה זה הומיאופתיה היא פשוט תורה שנועדה להעניק לנו איזון בין הגוף לנפש ולחזק את מערכת החיסון ואת כל מערכות הגוף.

איך נעשים טיפולים הומאפותיים?

הבחינה ההוליסטית של האדם דורשת מפגשים ארוכים יותר ממפגשים עם רופאים קונבנציונליים. בדרך כלל, המפגש הראשון עם המטפל או המטפלת נמשך כ-45 דקות.

במהלך המפגש הזה נערכת שיחה מעמיקה שנועדה להעמיק את ההיכרות בין המטפל או המטפלת לבין המטופל.

רוב המטפלים והמטפלות עורכים גם מפגש נוסף, לעתים קצר יותר, שנועד לדיוק של האבחון שעלה בפגישה הראשונה.

רק לאחר שתי הפגישות האלה ניתן לתכנן תכנית טיפולית הוליסטית וליצור דרך פעולה מותאמת אישית שנועדה להחזיר את האיזון בין מערכות הגוף השונות.

מה היתרון של טיפול הומאופתי?

ההסתכלות ההוליסטית של הטיפול ההומאופתי מסייעת לחיזוק המערכת החיסונית, וכך היא מאפשרת לו להתגונן בצורה טובה יותר מפני מחלות עתידיות.

הוא גם יעיל מאוד במסגרת טיפול במחלות אקוטיות (לצד הרפואה הקונבנציונלית). זו הסיבה שהורים רבים מעניקים לילדיהם טיפול הומאופתי לקראת הכניסה לגן הילדים ולמסגרות נוספות.

אם עד עכשיו שאלת את עצמך מה זה הומאופתיה, כדי לך לדעת שהטיפולים האלה יעילים גם בטיפולים במצבים של חרדה, הם מסייעים לטיפול בבעיות קשב וריכוז, סיוע במקרים של OCD, דלקות בדרכי השתן, דלקות וכאבי גרון ואוזניים והם אף מסייעים לטיפול בבעיות עור שונות.

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוכן העניינים

הצטרפו לקהילות שלנו

כתבות נוספות:

החיים משתנים יום אחרי יום

קבלו טיפ בריאות יומי

קטגוריות

לדעת עוד

כתבות נוספות