חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כך תשמרו על השיער שלכם: התשובות לכל השאלות

תכשירי שיער באמת עובדים כמו בפרסומות? סירוק יומיומי גורם לנשירה? ומה עם קוקו? אספנו לכם את התשובות לכל השאלות החשובות
woman-gefd938d0f_1280

השיער שלנו דורש מאיתנו הרבה מאוד תשומת לב, למרות שרבים מאיתנו עסוקים שעות רבות בטיפוח וסירוק השיער בצורה זו או אחרת, בעזרת תכשירים שונים ומשונים, רבים מתוכנו מאמינים למיתוסים רבים בכל מה שקשור לבריאות השיער.

בשורות הבאות נעשה לכם סדר בכל השמועות, הסגולות ותרופות הסבתא שאתם מכירים לשיער שלכם. אז גילוח באמת יכול לחזק את שורשי השערות? האם הזרקת בוטוקס לקרקפת תשפר את מראה השיער שלנו? בואו נתחיל.

תכשירים לשיער

תכשירי שיער – נכון או לא נכון? האם התכשירים שאנו רואים בהפסקת הפרסומות, או ברשתות החברתיות ולאחר מכן על מדפי חנויות הטיפוח, הם אכן בעלי סגולות נפלאות כל כך? האם ההסברים המנומקים כל כך בידי 'טובי המומחים', אכן נכונים?

למרות שלכל תכשיר יש יתרונות מיוחדות וסגולות בריאות לשיער, עדיין אם תכשיר מסוים אכן היה עושה את עבודתו לכל סוגי השיער והיינו רואים תוצאות ברורות, כבר הייתם שומעים על זה.

בדרך כלל, כאשר אתם רואים תכשירים שונים ומשונים שרופא אנונימי ממליץ עליהם, מדובר בתוכן שיווקי. בעידן שלנו מה שלא נראה נוצץ ומועבר אל הלקוח הפוטנציאלי בצורה וויזואלית מוחשית, לא קונה אותנו.

אז מה עוזר לשיער ומה… לא בדיוק

חפיפה וסירוק של השיער באופן יומיומי, לא גורמת לנשירה או התקרחות כמו שרבים נוטים לחשוב. אם כבר, להיפך. החשיפה של השיער לשמש גורמת לו להיחלש וככל שאנחנו 'משקים' את השיער הוא יהפוך לצעיר ורענן יותר.

קוקו מחליש את השיער? הכול תלוי בכם. בדרך כלל כאשר אנו אוספים את השיער לקוקו, השיער נמתח מה שגורם להיחלשות השורשים.

כדאי גם לדעת שהשיער הוא כלל לא אוסף של תאים מתים, אלא איבר פעיל וחי כמו כל איבר בגוף שלנו. הוא מושפע ממזג האוויר וגורמים חיצוניים שונים. אז לא חובה כמובן להשתמש בתכשירים כאלו ואחרים, אך שמירה על היגיינת השיער בתוספת טיפוח, תחיה את השיער שלכם.

תסרוקות

עיצוב השיער – תסרוקות, נעשה בדרך כלל עם תכשירי שיער רבים. החל משמפו, מרככים, תרסיסים שונים, ג'ל, קרמים וכדומה. תכשירים אלו לא תמיד מוסיפים בריאות לשיער שלנו.

קוקו רפוי לא יפגע בשיער, אבל קוקו הדוק עלול לפגוע בשורשי השערה

כמובן שאנו לא באים לומר שלא לעשות תסרוקות. אך תמיד כדאי לוודא אצל הספר/ית שאתם לא 'שפני הניסיון' שלהם.

כמעט כל ספר/ית מנסה את עבודותיו עם ראש בובה לתסרוקות, שעליה פאה כזו או אחרת. כדאי תמיד לוודא שהספר/ית שלכם, אכן מנסה את מזלו ומקצועיותו על פאות אמיתיות ולא עליכם. בנוסף גם חשוב להבין כי קיים הבדל בין תסרוקת לשיער של בובה אמריקאית, לשיער שלנו.

לכן וודאו כי הספר אכן משתמש בתכשירים המותאמים לסוג השיער שלכם, בתכשירים אמינים ומאושרים על ידי משרד הבריאות, לאחר ניסיון ארוך טווח על פאות אמיתיות ולא על שיער סינטטי.

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוכן העניינים

הצטרפו לקהילות שלנו

כתבות נוספות:

החיים משתנים יום אחרי יום

קבלו טיפ בריאות יומי

קטגוריות

לדעת עוד

כתבות נוספות