חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תביעות רשלנות רפואית בישראל: מדוע חשוב להיעזר בעורך דין מתאים?

כשמדובר על תביעות רשלנות רפואית בישראל, כדאי לפנות לעורכי דין שמתמחים בתחום הזה. הבריאות שלכם שווה הרבה, ויש עורכי דין מקצועיים שיוכיחו את זה
תביעות רשלנות רפואית בישראל

כמו שלא נלך לרופא שיניים כשאנחנו סובלים מכאבים ברגל, כך לא נפנה לעורך דין מתחום הצוואות והירושות כאשר אנחנו זקוקים לעורך דין שמתמחה בתחום תביעות רשלנות רפואית בישראל. 

תחום המשפט בישראל, כמו בשאר העולם, הוא רחב ומגוון. לכן, כאשר אנחנו זקוקים לסיוע של עורך דין, חשוב לבחור עורך דין מומלץ ומקצועי שעוסק בנושא שעבורו אנו זקוקים לו. הדבר דומה לתחום הרפואה, שבו חשוב לפנות לרופא עם התמחות מדויקת.

אם כבר התייחסנו לתחום של תביעות רשלנות רפואית בישראל, הרי שמדובר בתחום מורכב ורחב בפני עצמו, שדורש מעורכי הדין גם ידע מעמיק ומקיף, וגם תשוקה להפוך כל אבן ולנצל כל הזדמנות על מנת לסייע ללקוחות שלהם. 

המומחים בתחום תביעות רשלנות רפואית בישראל

אחד ממשרדי עורכי הדין המבטיחים בתחום של תביעות רשלנות רפואית בישראל הוא גורדון – ליסטונד, משרד עורכי דין. 

מדובר בכוכב עולה בעולם תביעות הרשלנות בפרט ובתחום הנזיקין בכלל, שזוכה למוניטין רב בקרב לקוחותיו הרבים, על אף שמדובר במשרד צעיר יחסית. 

אולי יעניין אותך: ייפוי כוח מקוצר חוק החולה הנוטה למות – מה זה אומר?

המשרד, שהוקם על ידי עו"ד ליאת גורדון ועו"ד עמית ליסטונד, מייצג לקוחות רבים במגוון של תביעות רשלנות רפואית בישראל. שני עורכי הדין האלה, שזוכים להערכה רבה גם בקרב עמיתיהם למקצוע, ניגשים לכל תיק מתוך תחושת שליחות שנובעת מסיפור החיים האישי של שניהם. 

עו"ד גורדון מצאה עצמה נאבקת בבירוקרטיה הסבוכה ובמוסדות המדינה השונים כבר בגיל צעיר, במטרה למצות את הזכויות המגיעות לה מתוקף נכות עמה היא מתמודדת. 

השותף שלה למשרד, עו"ד ליסטונד, נחשף במהלך חייו לפעילות המבורכת של ארגוני ההצלה והסיוע בחברה החרדית – ולמצבים הקשים עמם מתמודדים אלה שזקוקים לסיוע של הארגונים האלה. 

עו"ד ליאת גורדון ועו"ד עמית ליסטונד. מתמחים בתביעות רשלנות רפואית בישראל
עו"ד ליאת גורדון ועו"ד עמית ליסטונד. מתמחים בתביעות רשלנות רפואית בישראל

בעקבות חוויות העבר של עורכי הדין גורדון וליסטונד, השניים חדורי מוטיבציה עבור כל מי שזקוק לעזרתם. ההיכרות שלהם עם הקשיים שהלקוחות שלהם חווים וההתמודדות של שניהם עם המערכת הבירוקרטית, מסייעת להם לתת את כל כולם עבור כל לקוח ולקוחה שזקוקים לעזרתם. 

מהי רשלנות רפואית?

לפני שאתם רצים להתייעץ עם עורכי דין שמתמחים בתביעות רשלנות רפואית בישראל, חשוב להבין קודם כל מה זו רשלנות רפואית.

למעשה, רשלנות רפואית, היא גרימה של נזק כזה או אחר למטופל או למטופלת, שנעשה בעקבות חריגה מהזהירות המתבקשת או מהנהלים המקובלים לביצוע פרוצדורה רפואית. 

כך לדוגמא, תהליכי איבחון שאינם כוללים את כל שלבי האיבחון הנדרשים, או מתן טיפול רפואי שגוי, עשויים להיחשב כרשלנות רפואית. אם במקרה כזה נגרם נזק למטופל, הרי שהתהליכים הללו יכולים להגיע לבית המשפט במסגרת תביעות רשלנות רפואית. 

תביעות רשלנות רפואית בישראל הן חלק מתחום דיני הנזיקין, ובאמצעותן ניתן לדרוש פיצוי על הנזק שנגרם בעקבות המעשה הרשלני. 

כדאי לדעת, כי מערכת המשפט בישראל מאפשרת לפסוק פיצויים גם במקרים שבהם הרשלנות נעשתה שלא מתוך כוונה לפגוע, אלא מתום לב. 

כאשר מדובר על תביעות רשלנות רפואית, אין ספק שכדאי להיעזר במקצוענים שמכירים את התחום. גורדון – ליסטונד, משרד עורכי דין עוסק בתחום דיני הנזיקין בכלל ובתחום תביעות הרשלנות הרפואית בפרט, ישמח לסייע לכם ולבדוק כיצד תוכלו לממש את כל הזכויות שמגיעות לכם. 

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוכן העניינים

הצטרפו לקהילות שלנו

כתבות נוספות:

החיים משתנים יום אחרי יום

קבלו טיפ בריאות יומי

קטגוריות

לדעת עוד

כתבות נוספות