חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קלף מנצח: האם ניתן לזהות בעיות בריאות באמצעות קלפי טארוט?

הם לא תחליף לביקור אצל רופא, אבל קלפי טארוט יכולים לעזור לכם לזהות בעיות רפואיות קיימות או לנבא בעיות עתידיות. קבלו טעימה קטנה לקשר בין הקלפים הייחודיים האלה לבין הבריאות שלכם
tarot-gfcd98ec1b_1280

לפני שנתחיל, הערה חשובה: טארוט הוא אינו כלי לאבחון עצמי. אם אתם מאמינים שיש לכם בעיה בריאותית כלשהי, פנו לרופא.

השימוש בטארוט אינו תחליף להדרכה מקצועית לבריאות הנפש, תרופות או תוכניות טיפול – מומלץ לפנות לגורמים מקצועיים לטיפול מקיף ואמיתי.

לזהות בעיות קיימות ולנבא בעיות עתידיות

טארוט עשוי לחשוף את הבעיות הבריאותיות המתמשכות שמתקיימות בגוף שלנו, וגם עשוי לעיתים לנבא בעיות בריאות שצפויות להופיע בעתיד.

אולי יעניין אותך: ייפוי כוח מקוצר לפי חוק החולה הנוטה למות: כל מה שצריך לדעת

למרות שרוב הבעיות הבריאותיות שלנו הן ביטוי של מתח, חרדה וחוסר הרמוניה בגוף הפיזי, הנפשי והרגשי שלנו, קריאות בקלפי טארוט עוזרות לקבוע את מקור הבעיות הבריאותיות.

על מנת לבצע אבחון באמצעות טארוט, עלינו למקד את האנרגיה בחפיסת קלפי הטארוט שלפנינו, ולשאול באופן ברור – "מה מקור הבעיות הבריאותיות\נפשיות שאני חווה כעת?"

כדי ללמוד כיצד לקרוא בקלפי טארוט, מוזמנים לעיין במדריך המפורט ולהכנס לעולמם הקסום של קלפי הטארוט.

המשמעויות של קלפי טארוט

לכל קלף בחפיסה יש משמעות שונה, ריכזנו עבורכם כמה מהנפוצות ביותר:

קלף השוטה

מייצג בעיות בריאותיות בלתי צפויות אשר נגרמות בדרך כלל עקב מתח של אורח חיים מודרני. כמו כן, עקב קישור הקלף לכוכב אורנוס השולט בתחנות כוח, טכנולוגיה וחשמל, ומזהיר מפני בעיות בריאות הנובעות מקרינה רבה מדי.

ישנם 78 קלפים, וכל אחד מהם יכול להעיד על בעיה בריאותית כזו או אחרת

קלף המגדל

המגדל מייצג דלקות, חום, חום גבוה. הוא מרמז על מחלות כמו מיגרנות, דלקת קרום המוח, פגיעות ראש ושבץ מוחי. היו מודעים ללחץ הדם שלכם. קלף זה יכול גם להצביע על תחילת גיל המעבר.

קלף שמונה גביעים

שמונת הגביעים ממחישים שאתם מבלים יותר מדי זמן בהתמקדות בשליליות בחייכם. כתוצאה מכך, הבריאות הנפשית שלכם עלולה לספוג מכה. אם יש לכם בעיות עם תחושות של חרדה או דיכאון, עדיף לקבל עזרה בהקדם. מדיטציה, פנייה למטפל וקבוצות תמיכה מקוונות גם יכולים לעזור לכם.

קלף שבע חרבות

שבע החרבות מייצגות עימות או רגשות ייסורים שנגרמים על ידי הסביבה החברתית שלכם. רגשות אלו עשויים להשפיע על הרווחה הנפשית שלכם, שכן רמות חרדה גבוהות עלולות להוביל ללילות ללא שינה או לדיכאון. ייתכן שאתם מרגישים חוסר החלטיות ולכודים, בידיעה שלא משנה איך אתם פועלים במצב נתון אתם עלולים בסופו של דבר לצאת קרחים מכל צד ולחוש אומללים.

קלף הקוסם

מתאר חשיבה מוגזמת, תקשורת, קשיי למידה ובעיות זיכרון. הקוסם נשלט על ידי מרקורי, השולט בחושים, בנשימה שלנו, ומזהיר מפני בעיות נשימה. הקוסם מדבר על המצבים הנפשיים וכיצד הם משפיעים על הגוף.

קלף הכוהנת

חושף בעיות בריאותיות הכרוכות בחוסר איזון הורמונלי. קלף זה מסמל מחלות הקשורות בקיבה וחוסר תזונה.

קלף הקיסרית

האהבה מנצחת הכל ויכולה לרפא אותנו בכל רמה. הקיסרית מדברת גם על הריונות. בצד השלילי שלה, היא מציינת עצלות, מחלות המועברות במגע מיני ולחץ כתוצאה מבחירה לקויה של אורח חיים.

קלף הקיסר

מדבר על פציעות ספורט, פציעות מלחמה, פציעות שנגרמו מכעס, חפצים חדים שפוגעים בנו, בידוד, פציעות של בעלי חיים. בעיות בראש ובפנים, בדם ובשרירים. מומלץ להתחיל במשטר פעילות גופנית שיגרום להזרמת הדם שלכם.

קלף הכהן הגדול

מציין חסרים תזונתיים, היעדר תמיכה רגשית, ייעוץ רפואי לא מספק. בנימה חיובית, כרטיס זה מציין מערכת חיסונית חזקה המתנגדת למחלות.

קלף המרכבה

חושף בעיות בריאותיות הקשורות לגנטיקה, פה, רחם ושדיים. מחלות ספציפיות לנשים הנוגעות לאמהות. מכיוון שהמרכבה נשלטת על ידי סרטן, סימן מים, היא מרמזת על בעיות עם הרעלת מזון, אלרגיות למזון ורעלים.

קלף הנאהבים

חושף בעיות בריאותיות של העור, הראייה והשמיעה. בעיות בכל חלק בגוף שמגיע בזוג, כגון עיניים, אוזניים, ידיים, רגליים, ריאות, כליות.

הנאהבים מחברים דברים ומדברים על מערכות החיבור כמו ורידים, עורקים ועצבים. ייתכנו גם בעיות תקשורת. קחו פסק זמן למנוחה ולהתאוששות. מחלות שנמשכות רק זמן קצר. מחלות הנובעות מדגש רב מדי על דימוי הגוף, כגון הפרעות אכילה, אובססיות ואסונות ניתוחים פלסטיים.

קלף הכוח

בעיות של עבודה יתר, תשישות, אורח חיים והרגלים לא בריאים ובעיות אינטימיות. כוח שולט בחלקי הליבה של גוף האדם: הלב, הגב, הצלעות, עמוד השדרה וצד הגו. בעיות בלב, במחזור הדם, בעמוד השדרה, בחיוניות ובצלעות.

קלף התלוי

קלף זה שולט בסמים מכל הסוגים ומציע בעיות עם נרקומנים, הרעלת סמים, תרופות יתר או חוסר בתרופות. זה גם מציע הפרעות שינה, חנק, היפנוזה, בעיות זיכרון, שיגעון, התמוטטויות עצבים, אשליות, סכיזופרניה, אי שפיות, הפרעות אישיות מרובות והתנהגות אנטי-חברתית.

קלף הנזיר

מייצג בעיות עם המעיים, הקיבה התחתונה, כיס המרה והטחול.

קלף גלגל המזל

שולט בכבד ובתפקודיו. הצטברות רעילה בכבד עלולה לגרום לבעיות עור, חיוניות נמוכה, ראייה לקויה ואלרגיות.

קלף הצדק

שולט באיברים בליבה שלנו, הגב התחתון, הכליות והשחלות.

קלף השטן

מייצג בעיות עם שיניים, עצמות, מפרקים וברכיים. השטן מציע גם זיקנה, הצטננות, שיגרון, דלקת פרקים, עור מזדקן, עצמות שבורות ומצבים כרוניים.

קלף הכוכב

מתאר בעיות בקרסוליים, ברגליים, במחזור הדם ובמערכת העצבים.

עשוי להצביע על בעיות במחזור הדם ובמערכת העצבים. קלף הכוכב

קלף הירח

מתאר תת תזונה, הפרעה במערכת הלימפה והפרעות שינה.

קלף השמש

מייצג בעיות ראייה, סרטן העור, מחסור בוויטמין D, מחלות לב ודיכאון.

קלף המוות

שולט במפשעה ובאיברי סילוק, זה מרמז על בעיות באיברי המין, פי הטבעת, המעי הגס, בלוטות המין, הערמונית, שלפוחית השתן, השופכה, עצם הערווה ובקע.

קלף העולם

דכאון על ההזדקנות ובעיות הקשורות בה. לחץ מסוכנויות ממשלתיות. עומסים ומתח מנשיאת בעיות העולם על הכתפיים.

כמובן שאין הקלפים מחייבים שאכן יש בעיה, אבל הם עשוים לתת לכם כיוון על בעיות אפשריות.

סיכמנו לכם על קצה המזלג את פירושם של כמה מהקלפים המרכזים יותר בחפיסה, אך לכל קלף (ויש כ-78 קלפים בטארוט) יש משמעות שונה.

כדי לדעת עוד על העולם הרחב של קריאה בקלפי טארוט, אתם מוזמנים לבקר באינדקס קלפי הטארוט הגדול וללמוד עוד על קלפי הטארוט ועל השימושים האפשריים שלהם.

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוכן העניינים

הצטרפו לקהילות שלנו

כתבות נוספות:

החיים משתנים יום אחרי יום

קבלו טיפ בריאות יומי

קטגוריות

לדעת עוד

כתבות נוספות