חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אפשר למצוא תזונה בריאה גם במסעדות, והמסעדה הזאת מוכיחה את זה

בשביל לאכול אוכל בריא, לא חייבים להישאר בבית ולאכול ירקות. מסעדת אמיליה ברמת גן מציגה מנות טריות, בריאות והכי חשוב - טעימות
RENO - EMILIA_

רבות דובר ועוד ידובר על האוכל הים תיכוני ועל דיאטות ים תיכוניות למיניהן. אנחנו כישראלים לוקחים זאת כמובן מאליו אבל תיירים שמבקרים בארצנו או באזור הים התיכון – יוון, תורכיה, נדהמים לגלות שבכל ארוחה מקפידים על מוצרי גלם טריים וכמה שפחות אוכל מעובד.

בשנים האחרונות האכילה הבריאה ותזונה נכונה תפסו תאוצה בכל העולם בכלל וניתן לראות זאת גם במסעדות בארץ שהבינו שבכדי להמשיך לפעול בעולם החדש והמתקדם – צריך להציע אוכל טוב, איכותי, בריא וטרי.

להתאים את הדרישות לתקופה

אם לפני כמה עשורים נכנס האוכל המהיר, או בכינויו הג'אנק פוד לחיינו וכולם מיהרו לפתוח מסעדות שכאלה, הרי שגם המסעדות האלה כבר החלו להציע מתכונים בריאים יותר ואפילו חישובי קלוריות.

המחשבה מאחורי המהלך ברורה מאוד – אוכל בריא ותזונה נכונה טובים לא רק לגוף, אלא גם לנפש ולא רק באופן מידי אלא משליכים על העתיד.

החשיבות לתזונה בריאה נכונה ומאוזנת נכנסה בשנים האחרונות לא רק אלינו לבתים אלא במסעדות. אם בעבר כשאנשים רצו לאכול בצורה בריאה ומאוזנת או לרדת במשקל הם פנו לדיאטניות ולקבוצות שונות של שמירה על המשקל – היום ניתן לעשות זאת באופן עצמאי.

ולא רק שניתן לעשות זאת באופן עצמאי – רוב המסעדות עושות את עבורנו. בתפריטים של רוב המסעדות אם לא בכולן ניתן למצוא סימונים המעידים על מנות בריאות, מנות צמחוניות ומנות טבעוניות. בחלק מהתפריטים יש גם חישוב קלורי של המנה והמלצה איזו מנה לצרוך.

השינויים שחלו בתחום התזונה לא פסחו על ענף המסעדנות והתהליכים הובילו לכך שמסעדה שרוצה להמשיך לפעול ולהתאים את עצמה לקהל היעד צריכה להתאים את האוכל שהיא מגישה לעידן בו לאנשים חשוב לאכול בריא ונכון – גם מחוץ לבית.

צילומים: גיל רן

אחת מהמסעדות שהשכילה לעשות זאת, וההוכחה היא 15 שנות פעילות, היא מסעדת רנו אמיליה במתחם הבורסה ברמת גן.

המסעדה החלה את דרכה כסניף של רשתות אוכל שכבר פשטו את הרגל או הצטמצמו ואז הפכה המסעדה לפרטית במתכונת של מסעדה איטלקית.

רגע לאחר השינוי פרצה הקורונה לחיינו ופגעה קשה בתחום המסעדנות בארץ כמו בתחומים רבים אחרים. במקום להיסגר המסעדה שינתה שוב את פניה והפעם גם בהתאמה לדרישה של אוכל בריא יותר והפכה להיות ביסטרו ישראלי משפחתי.

גם לפני כן הקפידו במסעדה על חומרי גלם איכותיים אך לאחר שהתפריט עבר שינוי הורדו הפיצות והושם דגש על מנות של דגים, מנות של בשר וכן מנות טבעוניות במקביל – מנות לכל קהל יעד.

פסטות טריות בעבודת יד שמכינים במקום, בשר טרי באיכות מעולה שנטחן במקום לפי הזמנה. כך מבטיח צוות המסעדה מנות טריות, איכותיות וכמובן טעימות במיוחד.

החשיבות של ארוחות ערב משפחתיות

מגפת הקורונה השפיעה כאמור על כל תחום בחיינו. אחרי שנים של רדיפה אחרי הזנב של עצמנו משפחות רבות מצאו את עצמן יושבות לאכול ביחד ארוחות משפחתיות.

החשיבות של ארוחה משפחתית לא מתחילה ונגמרת באוכל טוב ומזין – אלא בזמן האיכות שמבלים ביחד. וכך עם הסרת ההגבלות, המסעדה מציעה ארוחות ערב משפחתיות עם תפריט ילדים באווירה שקטנה ונעימה.

כך ניתן מענה  לדרישה של ארוחות משפחתיות במקום קרוב למקום המגורים שלהם ובמחיר המשתלם לכל כיס. 

כל אלה הופכים את השינוי שעברה מסעדת רנו אמיליה לרלוונטי יותר מתמיד ומוכיח, ולא בפעם הראשונה, את יכולת התפיסה וההבנה של בעלי המקום לשינויים הנדרשים בכדי לשרוד בשוק המסעדות. 

http://www.renoemilia.co.il/ 

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוכן העניינים

הצטרפו לקהילות שלנו

כתבות נוספות:

החיים משתנים יום אחרי יום

קבלו טיפ בריאות יומי

קטגוריות

לדעת עוד

כתבות נוספות