חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חברות התרופות בלחץ: זו הגלולה שמצילה חולי סוכרת

שוק התרופות לסוכרת מגלגל 58 מיליארד דולר בשנה בארה"ב, ולכן חברות הפארמה לא אוהבות את הגלולה המפתיעה והטבעית הזאת שמטפלת בגורם האמיתי לסוכרת
diabetes-777002_1280

כשראיתי את הרופאים נותנים לאשתי שוקים חשמליים בניסיון להחזיר אותה להכרה, חדרה אל לבי תחושת אשמה נוראית. 

תחושת אשמה בגלל שהיו לי את כל ההזדמנויות לעזור לה לעצור את המחלה שנקראת סוכרת סוג 2.

תחושת אשמה בגלל שאף אחד בחברות התרופות הגדולות לא הצליח לעזור למאיה, לא משנה מה ניסינו ולא משנה כמה כסף הוצאנו על טיפולים ותרופות. 

אשמה בגלל שידעתי שאני היחיד שיכול לעזור לה. 

באותו רגע, נשבעתי שמאיה תשרוד את האירוע הזה ולאחר מכן אעשה כל מה שאני יכול כדי לעזור לה להתגבר על המצב הרפואי הזה. 

עברתי הרבה ואני רוצה לספר לך על כל הדברים שעברתי, אבל בעיקר לספר לך שבסוף הצלחתי!

חשוב לי לספר לך בגלל שאני יודע שגם את ואתה יכולים להגיע לאותם הישגים.

"הגביע הקדוש" של חולי סוכרת

לא רק שהצלחתי להציל את מאיה, אלא גם שמצאתי פתרון פשוט, טבעי ויעיל ב-100% להחזיר את רמת הסוכר בדם שלה למצב נורמלי. 

זה היה כל-כך מדהים, עד כדי כך שהרופאים עצמם היו המומים מתוצאות הבדיקה שלה ומהשינוי הגדול שהיא עברה. 

רמות הסוכר ורמות ההמוגלובין המסוכרר (A1C) היו מעולות, ואפילו היה שיפור בתוצאות ה-BMI שלה. 

היום, הרופאים קוראים לפיתרון הזה "הגביע הקדוש" של מי שסובל מסוכרת סוג 2. אוניברסיטאות ברחבי העולם מכניסים את הפתרון הזה ללימודי הרפואה, וחברות התרופות הגדולות מאוד לא מרוצות מהעניין הזה. 

אם יש לך סוכרת סוג 2 או שאחד מחבריך סובל מסוכרת כזאת – כדאי לך מאוד לקרוא עד הסוף. 

זו לא הגנטיקה ולא התזונה

בניגוד למה שאומרים כל מיני מומחים מטעם, הסיבה האמיתית לכך שהסוכר בדם מרעיל את הגוף שלך לא קשורה לתוצאות הבדיקות, לגנטיקה או לכל תירוץ אחר שהם מציעים. 

האמת היא שזה גם לא קשור להרגלי אכילה שהם מגדירים כ"תזונה לקויה". זה הכל שקר אחד גדול!

למעשה, הסוכרת והסימפטומים שמלווים אותה הם רק תופעות לוואי של משהו נוראי שמתרחש באחד האיברים בגוף שלא מקבל את היחס הראוי לו, למרות החשיבות העצומה שלו. 

קוראים לי יצחק כהן, אני בן 61, גר בחולון ונשוי לאשתי מאיה, שהתמודדה עם סוכרת מסוג 2. 

הכל החל בבדיקות שגרתיות שהיא עברה לאחר שסיפרה לרופא המשפחה שהיא סובלת מעייפות ומעלייה מפתיעה במשקל. 

"מצטער לבשר לך, אבל הבדיקות גילו שיש לך סוכרת מסוג 2 בשלבים מוקדמים", הרופא אמר לה. הוא ניסה להרגיע אותה, נתן לה תפריט מאוזן ומרשם לתרופות נגד סוכרת. 

למרות כל המאמצים שלה וההקפדה על הדיאטה החדשה, לאחר כמה חודשים של בדיקות דם, הרופא בישר לה שהיא כבר עמוק בתוך הסוכרת. 

הוא נתן לה עוד תרופות, והציע שתעבור ניתוח להצרת קיבה על מנת שתאכל פחות ותרד במשקל. 

אחרי קרוב לשנתיים שבהם היא הצליחה לשמור באדיקות על התרופות, התזונה ועל רמת הסוכר בדם, יצאנו עם חברים למסעדה. 

"זה דם על החולצה של אמא?"

מאיה אכלה רק המבורגר קטן ושתתה לימונדה. אחרי שחזרנו הביתה, היא הלכה לנוח וביקשה שאביא לה כדור נגד כאבים כי היא לא מרגישה טוב. 

היא נשכבה על הספה, ואז הבן שלנו ניגש אלי ושאל אותי "זה דם על החולצה של אמא?". ניגשתי אליה במהירות, ראיתי שיש לה כתם דם על החולצה ושהיא בהכרה מעורפלת. 

בתוך כמה דקות כבר היה אמבולנס מתחת לבית שפינה אותה לבית החולים כשהיא לא בהכרה. לאחר כמה בדיקות מהירות, הרופאים אבחנו שהיא סובלת מרמות סוכר גבוהות בדם. 

"רמת הסוכר שלה בדם הגיעה ל-631", הם אמרו לי, "בוא נתפלל שהיא תשרוד את הלילה".

הרופאים לא מספרים הכל

במשך ימים ולילות ארוכים הייתי ליד המיטה שלה בבית החולים, בוכה כמו ילד קטן ומתפלל שהיא תבריא, למרות שאני לא אדם דתי בכלל. רק רציתי שהיא תבריא ותצא מהמצב הזה, ולא היה אכפת לי איך. 

יום אחד ניגש אלי מישהו, קצת יותר מבוגר ממני, והחל לשוחח איתי ולנסות לעודד אותי. סיפרתי לו על המצב של אשתי, על ההתמודדות שלה בשנים האחרונות עם הסוכרת, ועל כך שלמרות שהקפידה על התרופות ועל הדיאטה – היא מאושפזת במצב קריטי. 

"יש דברים שהרופאים לא יספרו לך", הוא אמר לי לאחר כמה דקות של הקשבה, "פגשתי אלפי אנשים שמתמודדים עם המחלה הזאת שהתחננו בפני שאציל אותם".

מסתבר שהוא היה רופא וחוקר מוערך מאוד בעבר, שערך מחקרים רבים על סוכרת, אך הממצאים שלו לא התאימו לתעשיית התרופות ולכן יום אחד פשוט החליטו למדר אותו ממחקרים נוספים ואפילו ביטלו לו את תעודת הרופא. 

"רוב הרופאים וחברות התרופות פשוט מאשימים את הגנטיקה, את ה-DNA, את אורח החיים ועוד כל מיני תירוצים כאלה ואחרים", הוא אמר לי והוסיף "אבל האמת היא שאף אחד מהדברים האלה לא גורם לסוכרת!"

הגורם האמיתי לסוכרת הוא קנדידה, פטריה נפוצה שמתפתחת ברוב המקרים במעי הגס. אבל כאשר היא מתפתחת יותר מדי, היא עלולה לגרום לסימפטומים קשים. 

"ידעת שחילוף החומרים שלנו, כמו גם רגישות לאינסולין ושמירה על רמות גלוקוז בדם מתבצעים על ידי בקטריה קטנה שנמצאת במערכת העיכול שלנו?" הוא שאל אותי. 

ואז הוא אמר לי משפט אחד שהדהים אותי לחלוטין: "אשתך לא סובלת מסוכרת, אלא הבקטריות שבמערכת העיכול שלה סובלות מסוכרת!".

"אז למה אף אחד לא מדבר על זה?" שאלתי אותו בתדהמה.

"אתה יודע כמה כסף מכניסות חברות התרופות בזכות מחלות כמו סוכרת מסוג 2? מדובר בשוק של 58 מיליארד דולר בשנה רק בארצות הברית! נראה לך שמישהו יהיה מוכן לוותר על שוק כזה?".

בשלב הזה הבנתי מדוע חברות התרופות והממסד הרפואי מעדיף להתעלם מהאיש הזה שפגשתי במקרה.

הוא המשיך וסיפר לי על מחקר שהוא היה אחד מהבכירים שניהלו אותו, שבמהלכו נבדקו יותר מ-400 פורמולות טבעיות על יותר מ-800 חולים בסוכרת – עד שהחוקרים יצרו גלולה אחת מדויקת ויעילה.

המחקר הזה השיג תוצאות מדהימות: קרוב ל-95 אחוזים מהחולים הצליחו להחלים לחלוטין מהמחלה הארורה הזאת, השאר הצליחו לחזור למדדים של טרום-סוכרת. 

הכדור שהציל את אשתי

"זה מה שאשתך צריכה", הוא אמר לי בפשטות. "כדור אחד ביום בארוחת הבוקר במשך שבועיים, ותראה את התוצאות".

החלטתי לנסות את מה שהוא אומר, בייחוד לאור העובדה ששום דבר אחר לא הצליח לעזור לה. 

גלוקודין. מטפלת בסיבה האמיתית להיווצרות סוכרת סוג 2

מיד לאחר שהיא לקחה את הכדור, רמות הסוכר בדם עמדו אצלה על 195 מ"ג באופן קבוע. אחרי שהתרגלנו לרמות של 400 מ"ג – מדובר היה בשיפור מדהים.

חוץ מזה, היא הרגישה הרבה יותר טוב, היתה הרבה יותר פעילה ושמחה – וזה היה שווה לי הכל. הראייה שלה הלכה והשתפרה, לא היו לה סחרחורות ובחילות והיא אפילו הורידה 13 ק"ג במשקל. 

אחרי כמה חודשים, ביצענו עוד בדיקת דם, והפעם רמת הסוכר בדם שלה היתה 119 מ"ג בלבד! אחרי שהיא כמעט מתה בבית החולים – היא הצליחה לנצח את הסוכרת!

כדור הפלא הזה נקרא Glucodyn, ולשמחתי כיום הרבה יותר קל להשיג אותו בזכות ההכרה והפופולריות שהוא זכה לה ברחבי העולם, למרות ההתנגדות של חברות התרופות העשירות. 

מדובר בפורמולה טבעית לחלוטין, שנועדה לטפל במקור האמיתי של הבעיה, ולא בתסמינים. זהו הכדור היחיד בעולם שמכיל את 9 הרכיבים האיכותיים ביותר לניקוי רעלים והוכח מדעית כיעיל לאיזון רמות הסוכר בדם לגברים ולנשים. הגלולה מיוצרת בארצות הברית והיא בטוחה לשימוש ב-100%.

שיטת הפעולה של הגלולה הזאת מרתקת: היא תומכת בהתפתחות של לקטובצילוס אסידופילוס, בקטריות חיוניות במערכת העיכול, ומוציאה את הקנדידה הרעילה. 

מחקרים שנערכו לאחרונה בארצות הברית גילו איך הבקטריות האלה מונעות מהקנדידה להתפשט בכל מערכת העיכול, ואיך הן מסייעות לאיזון רמות הסוכר בדם.

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוכן העניינים

הצטרפו לקהילות שלנו

החיים משתנים יום אחרי יום

קבלו טיפ בריאות יומי

קטגוריות

לדעת עוד

כתבות נוספות