חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למי כדאי לעבור ניתוח אף ומי לא?

חושבים על ניתוח אף? כאן תמצאו את כל מה שצריך לדעת על ניתוחי אף
surgery-1662204_1280

היופי האסתטי שלנו מהווה אחוז גדול מאוד בעת רושם ראשוני. כשאתם אוהבים את איך שאתם נראים הכל הולך לכם בקלות רבה ואתם חשים ביטחון עצמי גבוה ובעלי דימוי עצמי רב.

אך מה קורה כשיש איבר שהוא לא בדיוק מסתדר לנו בעין? הוא נראה גדול מידי או קטן מידי ולא סימטרי עם הפנים? לדוגה, אף ארוך ובולט? או שהוא אף נשרי אשר מושך אליו את כל תשומת הלב הראשונית? כיום אפשר לתקן את זה וזו לא בעיה כלל.

מהו ניתוח אף? למי הוא מיועד? רוצים לדעת עוד? תמשיכו לקרוא. 

באילו נסיבות עושים ניתוח אף?

ניתוח אף מטרתו היא לספק תוצאה אופטימלית הן מבחינה אסתטית והן מבחינה רפואית. כך שהאף לאחר הניתוח יהיה עם מראה טבעי ככל שאפשר וישתלב בתווי הפנים באופן מושלם.

הוא נעשה לאנשים שמרגישים צורך לשנות את נראות האף שלהם בעיקר מסיבות אסתטיות. נראות האף היא חשובה כיוון שהוא נמצא במרכז הפנים. בעת הסתכלות ראשונית על הפנים, הוא האיבר שבולט מאוד לעין, אם הוא חריג מבחינת גודל או סימטריות, דבר זה משפיע רבות על האסתטיקה של הפנים.

נוסף לכך, הוא נמצא כמשפיע עיקרי על הביטחון העצמי של האדם. עם זאת, ניתוח אף לא נעשה רק לצרכים אסתטיים אלא גם לצרכים רפואיים כמו תיקון מחיצות באף, תיקון קונכיות או שסתומי אויר ואף את הנחיריים, אלו משפיעים על זרימת האויר והכנסתו אל הריאות. 

אילו סוגי ניתוח אף קיימים?

כמו שהבנו קודם לכן, ניתוח אף מתבצע לצורך מטרות שונות ומגוונות. ישנם שני סוגי ניתוח אף. הראשון הוא ניתוח בגישה סגורה, הוא מתבצע על ידי חתכים קטנים בתוך האף.

היתרון המשמעותי בשיטה זו שהיא לא משאירה צלקות על האזור החיצוני של האף. יתרה מזאת, הרופא המנתח יכול לצפות בשינויים באופן מידי באף.

החיסרון הוא שאין מרחב תמרון גדול והמנתח לא יכול לראות את כל המרחב של האף מבפנים. השיטה השנייה היא ניתוח בגישה פתוחה.

בשיטה זו מבוצע חתף בבסיס האף על הסחוס שבין הנחיריים. לעומת השיטה הסגורה, בשיטה זו למנתח יש גישה טובה יותר לחתך וזווית ראיה טובה יותר. סוג זה נפוץ יותר בקרב ניתוחים חוזרים ולא בפעם הראשונה.

מי מתאים לעבור ניתוח אף?

כיוון שמדובר בהליך כירורגי פולשני, עליכם לבדוק את התאמתכם לפני ביצוע הניתוח. שלושת הקריטריונים לביצוע הניתוח הם: תום תהליך ההתפתחות וגדילת הפנים, מצב בריאותי תקין וציפיות ריאליות וברות יישום באמצעות ניתוח.

כמובן שמי שמצפה לבנות מחדש את כל האף מהיסוד, ניתוח אף לא מיועד לכך, אלא רק עבור תיקונים בריאותיים או אסתטיים נקודתיים.

תהליך ההתאמה מתבצע בעת שיחת הייעוץ עם הרופא המנתח. חשוב לגשת לרופא מנתח מומחה בכירורגיה פלסטית עם ניסיון רב שנים, כדי למנוע סיכוים עתידיים.

ההמלצה הכוללת לגיל ביצוע הניתוח היא כל אדם מעל גיל 17, מאחר שהפנים עדיין נמצאים בתהליך גדילה והתבגרות. 

לניתוחי אף הקליקו כאן.

 

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוכן העניינים

הצטרפו לקהילות שלנו

החיים משתנים יום אחרי יום

קבלו טיפ בריאות יומי

קטגוריות

לדעת עוד

כתבות נוספות