איך גלישה על סקייטבורד משפיעה לטובה על הבריאות שלכם?

סקייטבורד הוא לא רק תחביב אקסטרים, אלא ספורט מצוין שתורם גם לשיפור ההערכה העצמית. ככה תעשו את זה נכון

תוכן העניינים

סקייטבורד

סקייטבורד הוא אחד מענפי הספורט הצומחים ביותר בארצות הברית, לאחר האולימפיאדה האחרונה אף במקומות רבים אחרים. הוא גם אחד הנגישים ביותר לאנשים, במיוחד לילדים.

גולשי סקייטבורד יכולים להחליק בקלות על קרקע שטוחה או בירידה במהירויות גבוהות.

ישנם יתרונות רבים לסקייטבורד הכוללים פעילות גופנית מוגברת, משמעת, יצירתיות והערכה עצמית. ניתן לגלוש על סקייטבורד בכל מקום והוא מתאים לכל הגילאים.

היתרונות הבריאותיים של סקייטבורד

  1. מקדם אורח חיים בריא – סקייטבורד הוא צורת פעילות גופנית מצוינת שיכולה לעזור לך להישאר בכושר ובריא. רק 30 דקות של סקייטבורד ישרפו את אותה כמות הקלוריות הנשרפת כמו רכיבה על אופניים או ריצה, אשר  ידרשו יותר מפי שלוש להגיע לאותה כמות קלוריות.
  2. מוציא אותך החוצה – תמיד מועיל לצאת החוצה וליהנות מהחיים! לפעמים קר בחוץ או גשום מדי בכדי לבצע כל פעילות גופנית אחרת אבל אתה עדיין יכול לגלוש כל השנה! 
  3. משפר את שיווי המשקל שלך – שיווי משקל חשוב ביותר כדי להישאר בטוח בעת גלישה על סקייטבורד, אך הוא גם נהדר לבריאות הגופנית הכללית! לא רק שתוכל ללכת על משטחים לא אחידים בקלות, אלא שגם גופך יודה לך בהמשך החיים. ככל שהאיזון שלך טוב יותר, כך הסיכון שבגילאים מבוגרים תיפול ותפגע ירד.
  4. משפר את הקורדינציה – על ידי תרגול כישורי הגלישה על סקייטבורד שלך, תבחין שכל היכולות הגופניות האחרות שלך ישופרו גם כן! גלישה על סקייט יכול לסייע בשיפור תיאום עין יד.
  5. שורף הרבה קלוריות – החלקה על סקייטבורד שלך היא דרך מצוינת להיכנס לכושר! רק 30 דקות על הלוח שלך יכולות לשרוף כ-300-400 קלוריות.
  6. מגביר את הסיבולת – סקייטבורד יכול לעזור להגביר את הסיבולת והמהירות שלך. זו הדרך המושלמת להתאמן בצורה מהנה ויצירתית שמחזיקה אותך מעורב. אם אתם מחפשים דרך לשנות את השגרה שלכם ולהוסיף עוד כיף, זהו זה!
  7. מפחית מתח – החלקה על  סקייטבורד היא דרך מצוינת להפחית את רמות המתח מכיוון שהיא תעזור לך לשחרר את הדאגות שלך ולהתמקד ברגע הנוכחי. עבור אנשים מסוימים, זה עשוי להיות כל מה שהם צריכים כדי לחסל את רגשות הלחץ שלהם. 
  8. מרגיע את המוח – אחת התכונות הטובות ביותר של גלישה על סקייטבורד היא שהיא יכולה לעזור לך להרגיע את המוח ולהירגע. אם אתה מרגיש המום, לחוץ או פשוט מותש משגרת היום יום, קח את הסקייטבורד שלך וצא לגלוש במשך 30 דקות – האוויר הצח יעזור להרגיע אותך ולהפיג את המתח של חיי היום יום.

אמצעי בטיחות למתחילים

גם אתם התאהבתם? אז לפני שאתם מתחילים לגלוש על סקייטבורד לסקייטפארק הקרוב אליכם נרשום לכם כמה אמצעי בטיחות חשובים להתחלה.

בעת גלישה על סקייטבורד חשוב לנקוט באמצעי בטיחות. כמה אמצעי בטיחות למתחילים כוללים קניית ציוד מגן לסקייטבורד כגון קסדה, מגיני פרקים ומגיני מרפקים. כמו כן, חשוב ללמוד כיצד לגלוש לפני שרצים לירידות תלולות ולתרגילים מסובכים.

ציוד מגן מומלץ למתחילים

  • קסדה – כמו בכל פעילות גופנית בה גולשים או נוסעים במהירות גבוהה, נמליץ על חבישת קסדה. מרבית פציעות הסקייטבורד מתרחשות מכיוון שהגולש אינו חובש קסדה. קסדות איכותיות יכולות להפחית משמעותית את פגיעות הראש.
  • מגיני מפרקים ומגיני מרפקים – מטרתם להגן על המפרקים ועל המרפק עצמו משפשופים ומפגיעות קשות כתוצאה מנפילה או התנגשות בחפצים שעומדים בדרך.
  • כפפות – מגינות על האצבעות מפני חתכים או פגיעות כאשר נופלים במהירות רבה.
  • נעלים סגורות – לפחות בהתחלה אנו ממליצים להשתמש בנעלים שיהיה לכם נוח לעמוד עליהם זמן רב, גם מומלץ להשתמש בנעלים סגורות במקרה של נפילה ישמרו על הרגל עצמה מפגיעות.
שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הצטרפו לקהילות שלנו

הכתבות החמות

החיים משתנים יום אחרי יום

קבלו טיפ בריאות יומי

קטגוריות

לדעת עוד

כתבות נוספות

דיקור סיני

דיקור סיני לטיפול בכאבי צוואר

חלק גדול מאיתנו סובל מכאבי צוואר, בעקבות עבודה ממושכת מול המחשב, אימוני כושר וכולי. דיקור סיני הוא אחת השיטות היעילות להפחתת כאבי צוואר