חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הכירו את החברה הישראלית שמתכוונת לעשות מהפכה בתזונה של מיליוני אמריקאים

חברת המזון הפונקציונלי "אשבל" חוברת ל-Cannibble FoodTech ויחד הן מציעות למשקיעים הזדמנות להצטרף לפני הפריצה הגדולה לשוק האמריקני העצום

תוכן העניינים

Happy young family with Mum, Dad and two young children cooking in the kitchen preparing a spaghetti meal together

הכירו את אשבל!

תחום מזון הבריאות בכלל, ומזון ללא-גלוטן בפרט, הולך וצובר תאוצה בארץ ובעולם בשנים האחרונות. אחת החברות המובילות בישראל בייצור מזון נטול-גלוטן היא "אשבל מזון פונקציונלי".

מוצרי החברה נמצאים על מדף המזון הישראלי תחת אחד ממותגי החברה: קונדיטור, קומידה, זן, ברילי (בעבר בראל), שרל׳ה, ממתקי הזהב וכרגיל מותג קמח ללא גלוטן המוביל בישראל.

אשבל כבר נחשבת לשחקנית המובילה בתחום המזון ללא-גלוטן בישראל, וכעת היא שמה לעצמה יעד להפוך למובילה בשוק הבינלאומי של פתרונות חכמים ובריאים בתחום המזון ותוספי התזונה. את המטרה הזאת, היא הולכת להשיג באמצעות מחקר ופיתוח ויכולות ייצור מתקדמות, על מנת לשפר את איכות החיים.

  • מעבר מייצור מוצרי מזון גנריים בסיסיים – לעולם המזון הפונקציונלי הייחודי והמתקדם.
  • מציאת פתרונות פיתוחיים ותפעוליים מותאמים ללקוח על פי צרכיו ורצונותיו.
  • שירות ברמה הגבוהה ביותר משלב הרעיון ועד אספקות שוטפות של מוצר סופי.
  • איכות ללא פשרות.

אשבל הוקמה כ-"גלעם אריזות" בשנת 1940 בקיבוץ מענית ובשנת 2014 נרכשה על ידי קבוצת משקיעים פרטית מתחום המזון וטכנולוגיית המזון. מעבר לפעילותה בישראל, החברה עוסקת גם ביצוא מוצרים שונים לארצות הברית, ספרד, רוסיה, אוקראינה, דנמרק ומדינות נוספות.

לחם קל ללא גלוטן מתוצרת אשבל

כעת, כ-80 שנה לאחר שהוקמה, ואחרי שפעלה וביססה עצמה כיצרנית המזון ללא גלוטן המובילה בישראל, חברת אשבל נמצאת לפני פריצה עולמית – חדירה לשוק האמריקאי, ולשווקים נוספים בעולם והיא לא עושה זאת לבד. 

כדי לעשות זאת, החברה החליטה להתמזג עם חברה מעניינת נוספת בתחום תוספי המזון, Cannibble FoodTech, שכבר חתומה על הסכמי הפצה עם ענקיות מזון בארצות הברית, ונסחרת בבורסה הקנדית. 

לא סתם מאפייה

מה עובר לכם בראש כאשר אתם חושבים על חברה שמייצרת מזון ללא גלוטן? הרבה אנשים מדמיינים איזו מאפייה משפחתית קטנה ונחמדה. אבל האמת ,רחוקה מזה. 

מאז שהוקמה בשנות ה-40 של המאה הקודמת, אשבל לא מפסיקה להתפתח, ונמכרה לבעלים חדשים עם כל המוניטין, הידע והמסורת הרבה שצברה עם השנים. 

לאשבל יש מחלקת מחקר ופיתוח פעילה ובולטת, ששוקדת על פיתוחים חדשים: גם מבחינת מוצרי המזון השונים, אבל גם מבחינת האריזה, הייצור והשילוח – כדי לשמור על הטריות ולהאריך את חיי המדף של המוצרים שלהם. 

השילוב של ייצור מוצרי מזון איכותיים ומובילים, של אריזה מתקדמת, שמירה על טריות לאורך זמן המאפשרים חיי מדף ארוכים, הופכים את מוצריה הטעימים לאטרקטיביים במיוחד ואת החדירה שלה לשוק האמריקני להרבה יותר מעניינת, מכיוון שהיא מוצאת פתרונות מתקדמים לבעיות לוגיסטיות שונות שמאפיינות את שוק המזון. 

מיזוג שהוא סינרגיה

כיום, חברת אשבל נמצאת לקראת עסקת מיזוג עם חברת Cannible FoodTech, שמפתחת תוספי מזון מתקדמים וכבר נסחרת בבורסה הקנדית. המוצרים של Cannibble כבר נמצאים על מדפי רשתות שיווק בארה״ב. 

לעסקת המיזוג הזו יש כמה וכמה יתרונות עסקיים ברורים, אך אחד הבולטים בהם הוא השילוב בין יכולת הייצור והשילוח המתקדמים של אשבל, יחד עם מערך השיווק המשומן של Cannible, שכבר כיום משווקת את מוצריה בין היתר ברשת Walmart.com וברשת Sam's Club.

למעשה, בזכות המיזוג הזה, חברת אשבל תוכל להשתמש בהסכמי השיווק של Cannibble, ולהציב את מוצריה המבוקשים על מדפי רשתות קמעונאיות בארצות הברית. 

עסקה שקורצת למשקיעים

מעבר לעניין הרב שהעסקה יוצרת בקהילת מזון הבריאות ונטול הגלוטן, היא גם מושכת משקיעים רבים שמעוניינים לקחת חלק בפריצה הגדולה של אשבל לשוק האמריקני. 

חברת אשבל, יחד עם Cannibble, נמצאת בימים אלה בסבב גיוס הון ממשקיעים, רגע לפני שעסקת המיזוג יוצאת לפועל. את גיוס ההון היא מבצעת בליווי של קבוצת EXITEAM.

למידע נוסף על השקעה בעסקת "אשבל" ו-Cannibble

רגע לפני הפריצה הגדולה לשוק האמריקאי

חברה מובילה בשוק הישראלי

חברת אשבל מובילה את שוק מזון הבריאות הישראלי, ונהנית ממגוון רחב של לקוחות תעשייתיים גדולים, כגון תעשיית הגלידות, הקמעונאים המובילים ובהם שופרסל, רמי לוי, סופר פארם ועוד), חברות מובילות כגון אלטמן, סוגת, אסם ולקוחות סיטונאים ומוסדיים קטנים יותר. זאת, בנוסף למכירה ישירה לצרכנים קטנים באמצעות רכישה באתר החברה או ברשתות השיווק. 

מעבר לעניין הבריאותי, עסקת המיזוג בין שתי החברות יוצרת עניין רב בקרב משקיעים בישראל ובקנדה. זאת, בין השאר בשל הצמיחה הקבועה של שוק מוצרי המזון ללא-גלוטן בארצות הברית. בשנת 2020 היקף השוק הזה עמד על כ-6.4 מיליארד דולר, ובשנת 2026, הוא כבר צפוי לעמוד על היקף של 11.4 מיליארד דולר – כמעט פי שניים!

למידע נוסף על השקעה בעסקת "אשבל" ו-Cannibble

רגע לפני הפריצה הגדולה לשוק האמריקאי

חברת Cannibble, שמפתחת מוצרי מזון ומשקאות מועשרים בחלבונים ייחודיים, פועלת בשוק שנהנה ממגמת צמיחה קבועה בשנים האחרונות – שוק ה-Better For You, או בקיצור BFY. מנתוני futuremarketinsights.com עולה כי מדובר בשוק עם צמיחה שנתית צפויה של 3.3 אחוזים בעשור הקרוב. 

גילוי נאות

אין באמור בכתבה זו משום הצעה כלשהי לציבור או הזמנה להשקעה כלשהי, אלא פרסום והצגה של פרטים כלליים בלבד ביחס לחברת אשבל מזון פונקציונלי בע"מ ("אשבל"). ההצעה בפועל להשקעה באשבל, לרבות הצגת מידע נרחב יותר ביחס אליה ולפרטי ההשקעה, תיעשה למספר מוגבל של משקיעים או למשקיעים מסווגים לפי חוק ניירות ערך, התשכ"ח-1968, לאחר הליך בדיקה ומו"מ.
כמו כן, האמור בכתבה זו אינו מהווה ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו של כל אדם. כל החלטת השקעה תהיה רק בהתאם לשיקול דעתו המוחלט של כל משקיע ובהתאם לבדיקותיו ביחס להשקעה והסיכויים והסיכונים הגלומים בה.

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו לקהילות שלנו

הכתבות החמות

החיים משתנים יום אחרי יום

קבלו טיפ בריאות יומי

קטגוריות

לדעת עוד

כתבות נוספות

איך לעזור לילד עם חרדות

איך לעזור לילד עם חרדות?

לא מעט ילדים מתמודדים עם פחדים וחרדות, והרבה הורים מוצאים את עצמם אובדי עצות מכיוון שהם לא יודעים איך לעזור לילד עם חרדות. המאמר הזה נועד לעשות סדר בתחום הזה, ולעזור להורים לעזור לילדים שלהם